Ensam i min ensamhet...

Tråkiga vecka, tråkiga fredag...
Sitter och tycker synd om mig själv förtillfället. Denna vecka har jag varit ensam mån, tis, tors och fredag. Av fem jävla dagar har Nicco varit hemma 1 dag.

BUHUUUU....

Det är såå tråkigt att inte ha en vuxen människa att prata med på kvällarna. Dricka lite te tillsammans, kanske spela spel, kolla på tv eller what ever. Bara man är tillsammans med någon.

Jag har bestämt mig för att börja spela gitarr. Något kreativt måste jag ju göra när ingen víll leka med mig. Hittade den här coola gitarren på blocket.

Klicka för att se nästa bild
Men jag tänker låna brorsans gitarr innan jag köper en egen. 

Wish me luck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0