Fredag...

Äntligen fredag och helg. Tog ledigt imorgon eftersom det är Celines första helg i Sverige och för att vi ska hämta en gasolgrill mm som vi fått av mamma och pappa. Gillar egentligen inte att dom byter bort ett hus mot en lgh, men jag tackar och tar emot när man får saker som dom inte kan ha i det nya boendet.
Tack, tack.


Idag har jag skjutsat Nicco till hockeyn och tråkig väntetid i bilen resulterade i egobild, haha

Efter jag lämnat av Nicco for jag till Mio och införskaffade en sittsäck som Vincent har längtat efter, en paljettkudde och en ringklocka, så att jag kan ringa in ungarna när dom är ute leker.

Fint va!!

Imorgon ska jag äntligen få kramas med Celine, har längtat efter henne och saknat min lilla fjäril.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0