god morgon världen...


Ah shit, morning madness. Lär ju snygga till sig, hahaha. Jag har inga mörka ringar under ögonen, jag är inte trött. Om man säger det många ggr, blir det verklighet då??

Sitter i min ensamhet vid frukostbordet och avnjuter en kopp(ok då kanna) te. Nicco sover(trots att det var jag som skulle få sovmorgon, grr) och barnen leker på övervåningen. Ganska skönt att vara i fred en stund faktiskt.

Så, vad händer i dag då??

Vi ska nog måla hyllorna som ska upp i hallen snart, städa lite, ta bort julen, tvätta, köpa present till svärmor och kanske våldgästa någon vem vet.

Ikväll när jag tittar tillbaka på dagens planer kommer inte ens hälften vara gjort, brukar tyvärr bli så.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad munter du ser ut ;-P

Hoppas allt är bra med er och att ni haft det bra under jul/nyår?

Kram!

2010-01-05 @ 14:02:25
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ja men eller hur!! Morgontrött och jävlig;)

2010-01-05 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0