Igår...

 Lekte jag med barnen, Vincent stod i mål och jag å Theo kastade bollar på honom.

Städade en snabbis. Hade ett rent hem ett tag, men när man har barn och Nicco blir det snabbt stökigt igen.

Funderade över vad det är som ligger och väntar på mig på posten. Har verkligen ingen aning.
Spännande


Kramade på min älsklings Celine. Okej jag känner bara en Celine men hon är min älskling.
Kramade på söta Hilda en snabbis inne på Åhlens. Det va verkligen en snabbis eftersom jag hade super bråttom. (Hade glömt bort ett kundmöte)
Åt en supergod middag.
Kollade på brynäs matchen och Atlantis samtidigt. Man är ju tjej och kan göra flera saker samtidigt.

Fick åka till akuten och vara där i 2-3 timmar. Theodor är tydligen allergisk mot nötter, han svällde upp om läppar och ögon efter några jordnöt ringar.
Åkte hem och kollade på Bootcamp, dålig film enligt mig.
Gick och la mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0