jaja, jag vet...

blev inget bloggades igår kväll. Men Nicco bestämde sig för att inte jobba, så vi kurade ihop hos i soffan med en kanna te och The ugly truth en mysrolig film som helt klart är sevärd.

V asom sagt och fikade igår med tjejerna. Vi pratade bland annat om lagsporter när helt underbara och rara Sara kläcker ur sig detta:

Det är roligare att vinna när man kan dela glädjen.

Du är såå himla go Sara

Jag kan inte tänka mig denna människa prata skit om någon eller vara medvetet elak.


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Men gull vilka fina ord! <3 Blir ju alldeles rörd och gråtfärdig. :)



Tack för igår och stor puss till dig min vän!



(supersnygga krokar förresten!)

2010-01-04 @ 12:26:58
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0