Koka, koka, koka...

sitter och väntar på att gröten ska bli klar! Ska snart väcka kidsen, käka frukost och åka till skola, dagis och jobb. Det är inte ofta jag måste gå upp så här tidigt och åka till jobbet, men idag måste jag täcka för Cissi. Hon har tagit bort en leverfläck under foten och kan inte gå.

Nicco kom på att vi inte kan ha det vita överskåpet. Är inne på mediamöbler igen. Vi har ju för faan en filmduk som hänger där, det tänkte jag inta alls på. Skit oxå, för det skulle ju vara så snyggt.
Inte mycket att göra åt.

Igår var det en person som frågade om jag åker skidor. Ja, det gör jag, svarade jag. Du ser ut som en tjej som åker skidor, svarade han tillbaka. Jaha, hur ser man ut då undrar jag!! Det är ju inte direkt som om jag går runt i mitt underställ eller har skidbrallor på mig. Konstigt.

Nää, nu ska jag väcka Vincent...

Hejpa Hejpa kompisar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0