Cykeltur och missar...

på eftermiddagen tog jag och kidsen en cykeltur, eller rättare sagt de cyklade å jag gick!! Vincent fick ju äntligen sin nya cykel idag(hans gamla blev ju nerstoppad i skorstenen på skolan)!! Ett år utan cykel har det varit för honom, gó hjärtat. Som ni kanske förstår bor han på hojjen nu...



Efter smultron skövlingen stannade vi till hos en kompis till Vincent som har 4 veckors gamla kattungar hemma. Hur söta som helst..


Hade jag haft större fickor skulle jag stjäla med mig en eller två hem.

Sen gjorde vi ett stopp på Hedvigs blomsterhandel för lite glass och perenner.

Theo ställde upp på sin gamla morsa å baxade hem plantorna på flaket. Det kallar jag moderskärlek, hahaha

Nu bär det av till rara Sara för lite filmmys, ska se twilight 1 och 2 igen innan vi ser 3:an på bio i helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0