Sommar

Jag har varit Gävlebo ett tag, men inte sett Limön förrens nu!! Skandal!! Lusten har funnits där varje sommar, men det har liksom inte blivit av bara. Men nu kan jag äntligen säga been there done that!




Posa lite sexigt sa Nicco till mig. Vaa!??! Sexigt, hur faan gör man det sa jag och spände de icke befintliga musklerna och sköt ut de lilla ölmagen. Haha, sexigt eller hur...

Det blev en härlig dag...

Igår var jag hos frisören!! Snacka om att det var på tiden och det var såå härligt. Älskar att gå till frissan!! Sitta å njuta i stolen, dricka lite kaffe/te och bli omhändertagen. Somna i avsköljningen/tvätten när dom masserar huvudet, mmm....
Och sen känna sig som den snyggaste bruden på jorden när man tar stegen ut ur salongen. Ja, jag gör faktiskt det varje gång jag besöker min nya frisör. Jag bara älskar salong Posh, de har bytt namn nu men kommer inte ihåg det nya.


Usch vilka fula fötter, jag sommar fixade dom igår kväll, innan jag å brudarna såg Eclipse...

Nu är det frukost som vankas hos Westmans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0