Vill ni veta vad han gjorde igår??

För ett tag sen fick Nicco ett ryck våran kära granne kallar det ålderskris haha och köpte en tatueringsmaskin. Snacka om att jag tappade hakan, han har ju aldrig pratat om att han vill lära sig att tatuera!!
Iaf så vill min bror bli tatuerad av Nicco, men jag har satt lite stopp för det. Jag sa till honom att han måste öva på sig själv innan han tattar nån annan.
Så vad tror ni han gjorde igår??

Jajamen, han tatuerade för första gången om man inte räknar med apelsiner.


Jag kan lova dig att han var nervös



Han är riktigt nöjd och stot över sig själv och jag lär hålla med. Det vart helt ok för att vara första gången. Nu ska han låta stjärnorna läka innan han breddar dom, kanten skall alltså vara mycket tjockare och sen ska dom bli lila i mitten.
Det kommer att bli snyggt!!
Jag lovade honom igår att han ska få tatuera ett hjärta vid troskanten, man lär ju ställa upp nu när han fått en hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0