god morgon...

jag är snuskigt trött just nu

lilleman tog tilfället i akt att springa ut på balkongen hemma hos svärisarna endast iförd blöja igår(jag vet att det är så jävla oansvarigt att han hann ut, men det gjorde han och han ville inte gå in) Följden av det blev att han har hostat hela natten, riktigt djupt!! Hoppas att han inte blir sjuk, jag har ju varit hemma hela denna vecka med magsjuka och vill verkligen gå till jobbet imorgon.


När jag tittade ut idag möttes jag av detta, det snöar och blåser som faan(men det syns inte riktigt på bilden). Jag som var skit sugen på att göra lite vårplanteringar idag, den lusten är som bortflugen just nu.

Nu är det dags för frukost, min mage skriker efter föda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0