Hello, im back from the dead...

Har inte haft internet på flera veckor nu, snacka om att känna sig handikappad. Bara en sån grej som att betala räkningarna blir ju ganska svårt.
Men nu är det fixat, ÄNTLIGEN

En liten titt i backspegeln;


På väg till Venjan och stugan vi ska bo i under vasaloppshelgen


Fortfarande på väg


Fortfarande på väg, det tog några timmar att ta sig till stugan 
                        

Vallar teamet fixar skidorna                Nicco provar "kondom mössan"
                       

Jag är redo för de kommande 3 milen  Oj, oj vad duktig jag är, haha


Slutresultat, äckliga skavsår på bägge fötterna.

Pappa och Nicco åkte öppetspår (9 mil), dagen efter vi åkte tjejvasan. Ruskigt duktiga var dom.


Vad har mer hänt??
Tjaa, vi har haft tjejfest, ett dildo party hemma hos Anna. Skit kul var det...




Jag handlade leksaker för 1000 spänn, blev lite dyrare än jag trodde men man lever ju bara en gång och pengar kan man ju inte ta med sig i graven eller hur!!

Idag är första dagen jag och Nicco känner oss små pigga. Båda 2 fick magsjuka så  vi har legat tyckt synd om oss själva i 2 dagar. Tur att man är ledig imorgon så att jag hinner bli ordentligt pigg.

Hejsan svejsan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0