På väg till

skolan och dagis för att lämna dom små...


Letade jag efter ett tecken eller två om våren



Tror ni jag hittade nått??



Nope, ingenting förutom lera. Fast det är väl egentligen ett tecken på vår, men jag hade tänkt mig nått trevligare som en liten krokus, snödroppe eller liknande. Grannen har iofs lila krokusar i sin rabatt nu och jag har tulpanstjälkar (jag dog av lycka när jag upptäckte det) men det känns lite som fusk när det är inntill en husvägg. Jag vill se en snutt gräsmatta med krokusar på.


Jag får nog vänta ett tag till på det!!

Men jag har vår inne hos mig iaf


Ska köpa lite blommor tilll 2 påsk/vår planteringar i helgen. Tänkte ha en uppe i vardagsrummet och en i köket.


Jag har tjuvstartat påsken lite grann, den är ju så kort påsken och lite vill jag faktiskt njuta av den.

Nää, nu ska jag dricka en kanna te med morgon tidningen.
Puss på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0