sitter och klurar på...

vad man ska äta ikväll!!
Hmmm...

När Nicco och Theo vaknar bär det av till Uppsala och min kära bror för lördagsmys. MYSIGT!! Jag längtar, det ska bli kul att träffa Sebbe för det var alldeles för längesen nu. Vi ska äta gott, kanske ta en öl eller 2 och kolla på körslaget.

Föresten var Precious grymt bra, den tog fram många känslor. Jag grät, var rädd, kände avsky and you name it, men  tillslut fick man hopp om framtiden.

"I cried yesterday. Fuck yesterday!! Thats why god or who ever invented new days."
                                                                                                             -Precious

Det kanske inte blev en exakt citering, men typ. Så jävla bra mening, sååå bra tänk!! Ett av mina nya motton!!

Well se ya in U-sala...

BTW, check it out

Jag bara älskar mina nya skor och vill ha dom på mig forever, synd att det inte är väder för dom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygga pollan! vad kostade skorna och var köpote du dom? ;D jag ville också ha myskväll med er.... kommer om 3 veckor!! saknar dig!! PUSS

2010-03-28 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0