Snart är det sängen om gäller...

men först ska jag dricka upp mitt te. Idag har flitens lampa lyst över vårt gula radhus, med det menar jag inte att jag har städat(ser ut som helvete och lite till här hemma). Vi har gjort "påskägg" till personalen



Söta va, små guldpåsar med krusiduller. Hoppas att dom blir glada, men det tror jag.

Imorgon hade jag tänkt att införskaffa lite tyg till nya gardiner i köket(har hittat ett skitsött tyg som är grönt med vita prickar) men jag kom precis på att jag ska ju vara påskkärring på jobbet. Inte så kul att springa på stan med stora rosa kinder och fejk fräknar, haha. Jaja vi får se hur jag gör, dom har ju 20 % på tyget imorgon så jag kanske offrar mig.
Vi syns på blåkulla.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0