Surprise!!

Jag är hemma med sjukt barn, IGEN!! Jippie...
Jobbade första dagen på 1 1/2 vecka igår, men när vi hämtade lilleman på dagis var han sjuk igen, grattis. Såå tråkigt för mig och såå synd om Theo som aldrig lyckas hålla sig frisk en längre tid.

Men nu till nått roligt;

Jag har gjort 2 vårplanteringar


Vad tycker ni?? De är ganska fina va. Jag planterade dom igår kväll när barnen låg å sov, imorse vid frukosten sa vincent;

-Mamma, vad fint du har gjort. Du är såå duktig!!

Han är så snäll mitt hjärta.

Sen har jag shoppat lite idag


Så nu sitter jag här och luktar gott, jag bara ÄLSKAR D&G the one. Den är verkligen the one!!

Har ni ätit våfflor idag då?? Det är ju våffeldagen så vi har självklart tryckt i oss några.



Det är riktigt gott med våfflor om man äter dom 1 gång per år...

Nu ska jag mysa med barnen innan det är sängdags för dom.

Puss på er

 


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Gu va fint du gjort! :) Inte funderat på en karriär inom florist branschen?



Puss på dig!

2010-03-26 @ 10:13:09
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Hilda

Åhh, vilka fina planteringar! Jag vill oxå ha!!

2010-03-26 @ 13:33:43
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0