We´re back in town...

efter en snabb visit i U-sala. Men en riktigt trevlig och mysig visit. Vi åt gott, tittade på körslaget, busade med Zeke och somnade till En natt på museet .

Jag har blivit total kär i mami&papis säng, en Hästens. Man sover som en gud i den sängen, villha begäret är stort. Synd bara att dom är så ruskigt dyra, men man spenderar ju en stor del av sitt liv i sängen så varför inte!!

Idag fick barnen bada badkar det var bra längesen de gjorde det eftersom vi tyvärr bara har dusch


Häftigt badkar, toalett och handfat!! Dom säger att kvinnor tänker och gillar runt(och män fyrkantigt), det stämmer på mig iaf. Jag älskar deras badrum, orginellt!!

Eller vad säger ni om denna lamp/spegel?? COOLT

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma med lunch


Och nu öppnades ytterdörren, tjihuu

Hejsvejs på er...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart kommer den där spegeln ifrån? cool!

2010-03-29 @ 00:08:16
Postat av: paulina

vet inte, men kan höra med paranteserna när de kommer hem från Thailand

2010-03-29 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0