Beautiful Saturday....

åhh jag har precis vaknat!! Fattar ni hur längesen det var jag fick sova så här länge, jag kan inte ens minnas senast jag sov till 9. 15. Billy den busen ringde å väckte mig, men det gör inget!! Kollade nyss ut och vad ser man, en blå himmel. Jag känner mig så himla glad och lycklig. Vet inte vaför, men vem bryr sig. Lycka är en bra känlsa.



Så vad händer idag då?? VET INTE!! Men är sugen på att plantera klart mina blommor, köpte några sommarblommor igår oxå. Vill hinna med att städa lite, fast egentligen inte i det här vädret och så vill jag införskaffa utemöbler. Om det blir av är definitivt en premiärgrillning här hemma på schemat. (Än så länge har vi bara grillat hos Mälby-Gladh). Men vi får väl se vad som händer...

Matchen igår förlorade vi tyvärr med 3-0, men nästa match vinner vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0