Bootcamp sommar 2010



Pauline: Djaha.. i måndags sprang vi ju vårruset och det gick bättre än väntat! Vi var även ute i torsdags och sprang 5 kilometer igen och det gick hur bra som helst. Så nu är det alltså 5 km som gäller och jag hoppas det blir mer och mer. Maten då.. känns sådär.. jag äter fortfarande bra på vardagarna men jag känner att jag vill ha någonting på helgen iallafall, och så blir det. Jag har inte kommit närmare någon sommarkropp och vettefan om jag kommer dit någon dag!

Paulina: Men oj då, dags för lite uppdatering kanske. Jag har ju varit en riktig slarvmaja å glömt bort(jag tror att det varit med flit på nått undermedvetet sätt) att uppdatera 2 söndagar i rad nu. Sminska mig på rumpan om i vill.  Veckan som gått har jag varit ute å sprungit 5 km 2 ggr, varav ena gången var på vårruset. Det känns faktiskt riktigt bra, jag å Pauline har pratat lite lätt om att springa antingen tjejmilen eller lidingöloppet. Men vi sa  att vi skulle känna in våran form lite närmare startdatum. Jag håller mig i skinnet ganska bra på matfronten men på helgerna tillåter jag mig att svulla lite. Å denna helg har det blivit både tårta, kakor och chips.  Men man måste ju leva medans man lever eller hur.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0