Bootcamp sommar 2010



Paulina: Vad är det för fel på mig?? Jag tror hela tiden att jag ska röra mig mer nästa vecka, men det blir inte riktigt så!!Den här veckan har jag sprungit 1 gång och tränat fotboll 1 gång, INTE OK!! Som Pauline sa har vi anmält oss till vårruset, så det är ju verkligen tummen ur arslet som gäller, fy och skäms på mig!! Men nått roligt har jag gjort denna vecka, nämligen en mat dagbok. Och jag ser ju att jag äter helt ok, inte så mycket skräpmat.Kanske just för att jag antecknar, går inte att smyga eller fuska då och jag tänker mer på vad jag stoppar i mig!!
Hoppas verkligen att jag har nått mera positivt att skriva nästa vecka...

Pauline: Det känns faktiskt inte så bra denna vecka, visst har jag varit ute och sprungit 3 gånger och promenerat, men jag har tryckt i mig för mycket osunda saker också. Så den här veckan får jag IG.. Vi har ju anmält oss till Vårruset som går den 17 maj här i Gävle och det känns lite nervöst med tanke på att jag är ganska trött efter bara någon kilometer i löparspåret, så nu blir det massor av springträning tills jag orkar springa 5 kilometer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0