Fredag

Dagen började med jobb, Cissi och Pauline är så mysiga att jobba med. Riktigt skön dag på jobbet har det varit. Sen hämta barnen på dagis och skolan. Vincent hade fotbollsträning idag, han blir bara bättre och duktigare för varje träning som går. Han är så duktig min lilla Vinza. Jag, Theo och Isse lekte på sidan av planen medans träningen pågick.



Jag lekte gangster med Theos sjal hängandes i byxan, ganska snyggt faktiskt. Kanske ska bli min nya stil, haha.

Planen för kvällen var grillning och några öl på uteplatsen, men hungern tog över. Magarna kurrade och kläderna började ramla av, det var mat som gällde och fort skulle det gå. Räddningen blev pizza. Inte så gott som grillat men vi slapp dö av hunger. Ölen byttes ut mot fika och kvällen blev inte som tänkt.

Vi får ta den där ölen imorgon ist, då kommer härliga Hilda och gäddan förbi för lite grillning. MYS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0