Fröken god morgon...

så känner jag mig nu!!

Sminket hänger nere på kinderna och håret står åt alla håll, haha.

Igår var det lite av en stress dag. Till jobbet på morgonen, mycket att göra där jag brukar blogga på lunchen men det hanns inte med, efter jobbet bar det av till banken. Sen carlings för inköp av Makaronens present, fick skynda mig till dagis å hämta Theo. Hem till middan, sen hade Nicco träningen och efter det åkte jag till hemlingby och sprang 5:an. Sen var det bara hello sängen!!

Idag är en ledig dag, men med en hel del att göra ändå. Ska till bvc för 2 års kollen, städa, fixa present till brollan och sen till Uppsala. jag å syrran ska med morsan på afterwork. SKITKUL!! Jag har verkligen längtat efter att få göra nått ensam med mamma å makaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0