Gårdagen började förjävligt!!

Nicco tänkte tapetsera klart Vincents rum, men det gick åt helvete!! Tydligen så har vi gjort på fel sätt, att sätta upp våder på bredden är inte lätt. Så nu har vi slängt två rullar åt skogen, alltså typ 1000 spänn åt helvete. Nicco var skit förbannad och jag blev väl mer eller mindre ledsen. Tråkigt när det svartnar för ögonen av ilska, jag pallar inte sånt. Vi tog en liten prommis till OK för att handla korv och lugna nerverna


Vincent kastade smällare



Theo blev uppäten av den bråkiga T-rexen



Med korv i magarna blev väl stämmnigen lite bättre, jag grävde i trädgården, Theo sov middag, Vincent lekte ute och Nicco gömde sig på övervåningen. Nån timme senare drog jag till Trädgår´n i Söderfors med Hilda för att shoppa blommor, å när jag kom hem var det fortfarande lite ilsket här hemma. Men efter lite tacos blev det bättre. Jag å Nicco kollade på Paranormal activity efter ungarna lagt sig och gissa om han blev rädd!!! Skit rädd var han, haha.

Idag tar vi nya tag och är en glad familj, hoppas jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0