god morgon...

medans gröten kokar sitter jag här och funderar på mina i-lands problem. Jag  har ju tidigare snackat om ett par jeans med hål i och deras existens i min garderob, jag funderar fortf på om jag ska behålla eller skänka!!

Jag gillar inte tvätten på dom och fickorna på rumpan tycker jag är får små..

Det blir osnygga veck i tyget vid hålen som växt sig större.

Så himla konstigt, för trots att jag ogillar dom skarpt tar jag på mig dom ganska ofta. Vad har jag för sinnesrubbade probem?? Lösningen är väl att skaffa nya brallor med snygga hål och slitningar så jag slipper gå runt i dom här fula, ahha.. För ni kommer väl ihåg var Maria Montazami sa:
-Folk vill inte titta på en ful människa!!

Idag har vi våran sista match i cupen, om vi vinner den får vi spela i finalerna på lör!! Kul, men jag tvivlar på det. Jag får väl kanske ta Celines råd och tagga.
Alla vet väl att loppet inte är kört förrens den feta tanten sjunger, moahaha...

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag håller alla tummarna för er! Jag har ju bara hunnit sett en enda match och fler hade jag tänkt hinna med =)

2010-05-19 @ 10:31:33
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0