God morgon...

känns som om man börjar bli bortskämd med att vakna till en blå himmel, lovely. Fotbollsmatchen igår gick faktiskt bra, 0-0 blev siffrorna. Vi hade ingen målis igår så vi lottade ut 2 st som fick stå en halvlek var. Vem tror ni blev den ena???
Jo, jag! Men det gick ganka bra, fick bara ett skott mot mig och det tog jag. Sofia däremot fick några fler bollar å hon tog dom. Bra jobbat Sofia! Hon har heller aldrig spelat. Det var skit kul att spela och jag längtar till fredag då nästa match är.

I helgen var jag å Nicco å kollade på utemöbler, men vi har nog inte riktigt bestämt oss ännu. Hittade iaf den här roliga

Haha, den var häftig, men känns lite klumpig. Vi kommer förmodligen att köpa rotting soffor och tillhörande bord. Längtar för snart är ju sommaren här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0