Härlig helg...

I fredags var vi ute i Långsand och grillade med Hilda å Viktor. Maten var super god och sällskapet var trevligt. Vi åt, tog en liten runda ner till strandkanten och spelade spel. HUR KUL SOM HELST. Jag älskar att spela spel.

Lördagen spenderades delvis på spa i sandviken, delvis hemma hos Cissi och avslutades med en kort runda på krogen. Spat var hur skönt och trevligt som helst(trots att de inte verkade ha stor koll på läget på Karisma spa).



Vi åkte Connys raggarbil hem till Gävle och vidare till Cissi.


Hemma hos Cissi pratade, dansade och sminkade vi oss. Sen lyfte vi taket när vi sjöng singstar i källaren. Hur kul som helst, men tyvärr gör man misstaget att dra till krogen. Oftast är det mycket trevligare hemma. På stan åt jag en korv, sen gick vi in på heartbreak lite snabbt, men det var verkligen boring så vi gick till donken å sen for vi hem.
Söndagen spenderades med familjen, vi picnicade i en lekpark sen lekte vi hemma, grillade och bara njöt av en härlig söndag.


Vi försökte ta ett familjekort åt Lise men som ni ser gick det inte så bra..

Nu är det frukost dags, sen ska jag försöka klura ut vad jag ska hitta på en ledig och härligt solig dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0