I´ve got a crush

on Pazzo crush. En snuskigt god dricka på cafe Pazzo.


Och varför nöja sig med en när man kan köpa två

En caffe mocha slank oxå ner medans jag å Celine väntade på att klockan skulle slå 19.15.

Celine säg hej till publiken, hahaha

Shit vad mycket folk det va på vip kvällen hos vila, ni anar inte!! Klaustrofobsiska människor och de med torgskräck, göra sig icke besvär. Det gick alltså inte att röra sig därinne, kön till provhytterna var milslång och kön till kassan stod vi i ca trekvart. Det är tur att man börjar skratta och bli flamsig när man är trött och att man inte blir sur. Jag å Celine stod och skratta i kön så att tårarna sprutade, folk måste ju ha funderat vilken skruv dom skulle skruva åt i våra skallar, hahaha...
Lite kläder fick jag med hem, imorgon ska jag modella för er!!!

Ps, Nicco hade städat när jag kom hem idag, snacka om en lyckokväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0