Kräfta??

Nu har man landat på jobbet efter solning och dusch på Brunos. När jag kom innanför dörrarna möttes jag av en förvånad Billi.
-Vad har du gjort??
-Jag har solat!
-Men du är ju helt röd, har du sett hur du ser ut eller??
-Haha. ja men det lägger sig snart.
-Gå å titta dig i spegeln (asgarvar), har du sett hur du ser ut eller. DU ÄR HELT RÖD!!
-Jamen det lägger sig snart...
-Kolla Olle, kolla hur hon ser ut, hon är helt röd!! Titta dig i spegeln.

Både Olle å Billi skrattar!!
Jag går därifrån å muttrar att det faktiskt lägger sig snart. Hahaha, här går man å tror att man ska bli lite brun å sommarfräsh men nej då man blir kräfta istället.

Nu är det dags för en kopp te å sen kontorsjobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0