Lite valborg...

Här kommer lite bilder från valborg, jag hade tagit 110 kort men typ hälften av dom var suddiga haha



Det var iaf väldigt trevligt i bomhus, vi grillade, hade 5 kamp, kollade på en kase och umgicks. En perfekt valborg, synd bara på vädret. Vi håller tummarna för att det är varmare nästa år




Hilda var väldigt snygg kvällen till ära, värsta fotomodellen.

Nicco kallade mig för djävulen, moahahha....

Det var grymt skönt att vakna idag, solen skiner och jag är ledig TJIHUU... Så planerna för i dag är att plantera de blommor jag köpte på trädgår´n, träffa Celine för en kaffe på stan, reka Vila inför vip kvällen och spela våran första korpen match. Lte smått nervöst med tanke på att jag aldrig spelat boll, de vi möter är as grymma och hela Gävle har tydligen bestämmt sig för att komma å titta. Fy bubblan...

Nu är det frukost sen avlämning i skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0