Morgon...

Så var det en ny dag igen, himmel status=blå med lite moln. yeahh. Har sovit som ett arsle i natt, de få minuterna jag har träffat john blund. Nicco har haft 40 graders feber, han har svamlat, varit kokhet och inte legat still för 5 öre. Theo har oxå farit runt i sängen och varit allmänt jobbig. Jobbigt!! För det är en del att göra på jobbet nu på morgonen, inte sååå kul att vara trött då.

Men jag försöker att hålla god min och le, hahah....

Ahmed har frågat efter mina inloggnings uppgifter till bloggen, han vill fixa en snygg design åt mig å han påstår sig veta precis vad jag vill ha. Ska bli kul, så nu är det upp till bevis.

Nu är det frukost som gäller om jag ska ta mig igenom denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0