Piinsamt...

så till den milda grad!!! Jag blir så trött på mig själv...
Åkte och lämnade av Theo på dagis, parkerar bilen och traskar in till hans avdelning. Jag ger honom en puss hejdå och går tillbaka till bilen. Försöker att låsa upp bilen med "låsdosan"(ja vad faan kallas den för), det funkar inte. Jag trycker och trycker, riktar den mot olika ställen på bilen och tänker att batterierna måste vara dåliga eller kanske tom slut. Neej, det funkar inte. Jaha!! Fuck!! Börjar känna lite småpanik, försöker öppna med nyckeln, men det går inte heller. Jag svär högljudt!! Stoppar i nyckeln igen och försöker vrida våldsamt, tar ut nyckeln och försöker igen med dosan men inget funkar. Då tittar jag in i bilen och ser...

 

Men vad faan det är ju inte min bil. Jag tittar omkring mig lite snabbt, det är bara en gubbe på morgonpromenad med hunden som stannat och tittat nyfiket. Resten av världen har som tur är undgått att se mina försök att ta mig in i någon annans bil, TUR!! Jag springer smått generat till min bil, som står precis bakom den andra bilen som föresten är exakt samma modell och färg med likadana tonade rutor. (Jag menar vad är oddsen att en precis likadan bil ställer sig brevid din bil på typ 5 min, inte höga!!) Jag hoppar iaf in i min bil, startar den och börjar backa ut ur parkeringen, får motorstopp, ler lite generat och rivstartar å kör därifrån!! Gubben står kvar å kollar i backspegeln.


Ja vad säger man?? LOSER, eller iaf the joke of the day.!!

Nu ska jag ta mitt pinsamma arsle ner en våning och jobba, Hejpa hejpa på er


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hahahahaha, jag tror jag dör!! Guuudd, vad jag hade velat sett de!! Tur att det inte satt någon i den bilen, då hade du varit tvungen att flytta från stan =P

2010-05-07 @ 17:55:36
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0