Tjo len...

Väskan är packad och skjutsen är på väg, snart bär det av till U-sala. Kuligt!! Vi tog bilder på vårruset genom svenska spel å idag hade dom äntligen kommit upp på deras sida.

Jag å Pauline innan start, laddade till tusen

Lag Celluliterna efter målgång. Visst hade vi ett snyggt namn, moahah...

Föresten så älskar Theo the mean kitty song (hans mamma med), vi har lyssnat på den typ 100 ggr på rad idag.


Jag har lagt upp den förr, men jag gör det igen för den är ju såå kul...

Nu ska jag städa toan innan makaron kommer

See you all in U-sala...


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Have a nice time and be drunk big time. hehe nädå, syns på söndag...

2010-05-21 @ 14:34:07
URL: http://rossanna.blogg.se/
Postat av: Hilda

Kom på att jag måste berätta! Nu är det bäst att du kommer hit och hälsar på snart för jag har införskaffat te =) Bara för din skull!! Grönt te vanilj och Rabarber Grädd! Tog dom jag tyckte lät godast så jag tror säkert inte att en riktig tedrickare tycker om dom, men bättre än inget te kanske? Hihi =)

2010-05-21 @ 22:42:11
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0