Conversetår...

Idag var första dagen på jobbet sen tisdags, jag har spenderat mina dagar hemma med en sjuk Theo. Men nu är det bättre som tur är!!


Jag har skaffat mig en ny åkomma som jag döpt till conversetår!! Å det gör ont kan jag lova, men bara för typ 2 sek. Vad är då conversetår??
Jo, som ni alla vet är ju converse skor väldigt smala. Mina fötter är breda. Vilket är en dålig combo. Min ringfingertå får typ kramp eller sendrag i tid och otid. Minst en gång om dagen. Det började när jag köpt mina första converse och har fortsatt sen dess. Trots att jag inte har converse på mig!! Det gör såå satans ont.
Men ska man vara fin får man lida pin, eller??

Min stackars fot som idag ska få lite extra kärlek, fotbad peeling, massage och nagellack väntar ikväll. Och ja, jag måste tyvärr göra det själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0