Dom sprack..!!!

Nej, jag pratar inte om mina drömmar, utan nått way worse!!

BRALLORNA!!!

Shit vad pinsamt och shit vad jag tackar god and all above för att mamma å pappa bor i Uppsala!!

När jag kom till första kunden igår hände det som jag aldrig trodde skulle hända mig. När jag böjde mig ner för att ställa ner de 4 backar med sallad å mackor jag bar hörde jag ett pinsamt ljud.
BRAK, och sen kände jag ett härligt vinddrag i arslet. HAHAHAH...

Jag gjorde en snabb sorti i krabbgång för att ingen skulle upptäcka att mitt skitsnygga arsle stack fram ur byxorna.

Ringde mamma kl 6 45, skrattade hysteriskt och bad om att få låna ett par byxor.

Vad skulle jag gjort om inte föräldrarna bott i Uppsala. Dom säger ju att brudar säljer bättre halvnakna, men jag tror inte att spräckta rövbrallor räknas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0