För ett tag sen..

red jag, syrran, Linda och Sandra på islandshästar. Snacka om att det var längesen man satt på hästryggen, typ 17 år sen är man var 12!!

Ganska nervösa systrar innan turridningen.




Vi red på "mackmyrastallet" Islandica. Det var verkligen jätteroligt och en timme kändes som en kvart. Stackars Mathilda fick en slö häst som var äldre än henne, så det blev inte så mycket trav eller tölt för hennes del. Min häst gick i passgång, det var en bumpy ride kan jag lova, hahaha.


En skit mysig dag som avslutades med att jag å mallan lagade god mat och gottade ner oss i soffan med tekannan och lite godis.

Jag gillar att ha dig här makaron, det blir alltid roligt och mysigt....

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha verkligen en bumby ride!! men mysigt och kul vare! alltid mys att träffa dig!

2010-11-22 @ 01:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0