Såå mysigt med tända ljus



Älskar när det börjar mörkna ute så att man kan få tända ljus å bädda ner sig med en kopp te. Känlsan av lugn, kärlek och värme sprider sig i kroppen och jag känner att jag klarar av alla problem världen kastar åt mitt håll.

Så sjukt konstigt att lite ljus kan göra så mycket med humöret. Idag har jag varit jättestressad, nästan känt panikångest över hur livet ser ut just nu. Har kämpat med att hålla in tårarna och hjärtat har varit omlindad av betong.
Jag hinner inte med livet. Hinner inte umgås med barnen, hålla ordning i hemmet(städa,tvätta, renovera klart), storhandla, laga god och hälsosam mat, baka, träna, vara med vänner(och ni som känner mig vet hur jag är, hur stort mitt behov av vänner är) läsa böcker. Ja listan kan göras lååång. Är så trött att jag somnar 8 nästan varje kväll.
Det är en jobbig period i livet för tillfället, hoppas att den inte blir långvarig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0