Allmänbildning??

Ja, men visst jag ger det ett försök!!

Ska försöka mig på att läsa igenom koranen, efter det är det bibeln som gäller. Nu undrar ni säkert vad jag har för problem och vilken skruv som måste dras åt, men jag har bestämt mig för att bli lite mer påläst. Hahhaha...

Jag och mina sötbollar var på vinterskojakt i lördags. Faan vad skor är dyrt, tänkte mig att skorna skulle kosta mellan 4-500 st. Men nej då, 800 kostade Vincents och Theos 700. Det ekade tomt i plånboken efter det!!
Efter skoköp blev det lunch på coffe & fresh i valbo...



Som den extremt bra och pedagogiska föräldern jag är mutade jag Vincent med ett spel. Lite barnvakt under kök och toalettstädning mot Fifa street 3...

Man får inte vara dum!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ojoj lycka till pollan.. men lägg utt bilderna ffån din digitalkamera då? :)

2010-10-19 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0