Idag har jag läst den...

sämsta jobbannonsen ever!!


Efterlysning!
Sökes snäll, trevlig generös chef som vill anställa trogen, skötsam 21-åring som desperat söker jobb. Är punktlig, social och gymnasieutbildad inom IT. Just nu går jag en chark och delikatess utb som slutar i nov.
Ja, om det finns en generös chef därute som önskar en desperat men punktlig 21 åring ring Kim Hillbom vet ja!!
Om det inte är ett skämt förståss, vem fan skriver att dom vill ha en generös chef i sin ansökan, haha



Har haft en ganska tråkig dag här hemma i min ensamhet. Det är inte kul att vara sjuk, jag får såå jävla dåligt samvete eftersom med min sjukdom kommer extra jobb för Nicco. Han vill inte bi sjuk iaf och själv medicinerade sig när han kom hem efter en slitig dag.

Gissa vad!!
Jajamen, ett glas whiskey på en vardag...


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, detta var lite som ett skämt att ja skrev den annonsen. Jobb har jag! Men nästa gång.. så kan du väl undvika att lägga ut namn offentligt?



Detta kom upp när ja googlade mitt namn ;)

2010-12-15 @ 18:27:54
Postat av: Kim

Ja, de var en jävla massa oseriöst i den där ansökan :) har redan ett jobb och såg det lite som en rolig grej att lägga upp. Skulle de vara någon som mot förmodan skulle maila mig så skulle den personen ha ett sinne för humor då ja syftar på de ja skrev om chefen. Men du kan gärna ta bort typ mitt namn och mail eftersom att ja inte vill ha de ligga ute så här...

2010-12-15 @ 18:35:21
Postat av: Kim

Såg inte att första kommentaren blev postad ;)

2010-12-15 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0