Jag är inte bitter, nää

Ni vet ju att jag har en extrem hundlängtan har insett att det kommer dröja ett tag innan vi kan skaffa hund eftersom vi jobbar så mycket.

Men jag hälsar på pappa och Sebbe på verkstan nästan varje dag när jag är i Uppsala å kör

Där får jag min hunddos för dagen

Jag brukar snosa in mig i Zekes mysiga päls, mmmm härligt!!

Nu till poängen, jag har tjatat och längtat efter hund hur länge som helst, låååångt innan mamma å pappa kom på att de villa ha hund och skaffade Zeke. Fick höra att de planerar på att skaffa en till. EN TILL!! Men jag då?? När är det min tur?? Buhuuu... 

Nää jag är inte bitter... (nää det är jag inte men bara avis så att jag håller på att spricker, det gröna monstret knackar på min axel och jag öppnar dörren å släpper in honom)

Förresten är det jul tider på bageriet nu, ja du läste rätt JulTider. Nu bakas det peppisar för fulla muggar och det luktar såå gott.



Want some??

Billy visar upp den STORA american cookie som provbakades förra veckan

Thats a real big cookie ya´ll

Nää nu är det dags för mig att köra till Uppsala


Kommentarer
Postat av: Ingela

hej!

Vart levererar ni ngnstans i Uppsala då?har ni mkt kunder här?



Kul att läsa din blogg,även om jag e dålig på att kommentera =(



Ha det så bra

Kram

2010-10-11 @ 22:32:02
URL: http://rutan81.blogg.se/
Postat av: Ingela

hej!

Vart levererar ni ngnstans i Uppsala då?har ni mkt kunder här?



Kul att läsa din blogg,även om jag e dålig på att kommentera =(



Ha det så bra

Kram

2010-10-11 @ 22:32:45
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0