Men tjolahopp...

Mitt hår sköter ju sig perfekt denna dag, vaknar upp och ser en festfrisyr i spegeln

Ja, typ iaf, hahaha

Igår vart det en lång dag på jobbet, en låååång dag. Började 5 40 som vanligt och slutade kl 18 40, med en 15 min frukost på morgonen. Tur att härliga Pauline förgyllde min dag och jobbade med mig. Det är inte lika tungt när man är 2.


Hon är het, fröken P.

Ungefär lika het som jag, kolla in puddingen.



I just know that you want to tap that shit!!!

Vi gjorde skagenröra igår och löken var den starkaste motherfucker jag någonsin hackat. Jag lovar. Det sved något såå fruktansvärt och tårarna rann eller rättare sagt sprutade ner för kinderna.

-Gud, vad har jag gjort för att förtjäna denna smärtaaaa??

Det gjorde så sabla ont att jag tog på mig ett par kvar glömda glasögon. Som jag förövrigt var väldigt het i eller hur. Det ska gå ganska långt innan jag sätter på mig ett par skabbiga glas som någon gammal tant lämnat i vår kyl i butiken. Ja du läste rätt, jag skulle hämta ett mjölkpaket för ett tag sen och där i kylen låg det ett par glasögon, ganska roligt ställe att lägga av sig ögonen på. Men nöden har ingen lag.

Idag hoppas vi på ett fint höstväder eller hur


Jag bara älskar hösten. Den där krispiga fräscha luften som luktar såå gott. Alla vackra träd med höstlöv. Och alla lövhögar att hoppa i. 

Happy friday to y´all...


Kommentarer
Postat av: Ahmed

Helt orelaterat



http://www.tvins.com/products/salad-chef/salad-chef.php



Skulle seriöst fundera på denna om jag var ni ;)

2010-10-17 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0