Modell för en dag...

För några helger sen var jag å syrran på folkets hus här i gävle. Där blev vi och en jävla massa andra modeller för en dag. Det var skit kul. Vi blev sminkade och fotade. Hår och kläder fixade man själv.

I väntan på fotografering



Fotorafering



Tyvärr var vi väldigt missnöjda med fotona. Det var konstiga vinklar osv. Det kostade 995 för 3 kort, 1995 för 25 stycken. Jag blev typ nöjd med 2-3 st. Vi köpte inga kort, med det fattar ni kanske. Hade jag haft 25 bra kort hade jag köpt dom men inte 3 för 995, jävligt dyrt.

Vi fortsatte kvällen hemma med lite foton, mat och öl.








Sen blev det utgång, öl och dans... en jävligt trevlig kväll!!

Fick förresten höra att jag är lik Lisbeth Salander, vet inte riktigt om jag tar det som en komplimang haha.



Hmm, vem är vem?? Nää skoja bara, jag tycker inte att vi är lik....

Kommentarer
Postat av: mallan

yeah!! jag tycker du är skit lik salander hahah ;) ta det som en komplimang hon är ju snygg

2010-10-27 @ 13:30:55
Postat av: Hilda

Nu när du nämnde det så håller jag med, du är jättelik henne =) But waaay hotter!!! Puss!

2010-10-29 @ 08:00:32
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0