Vad har hänt vecka som gått??

Nja, jag har jobbat känns som att man jobbar dygnet runt!!


Jag går ju upp ganska tidigt nuförtiden eftersom jag kör till Uppsala varje morgon!! Så jag har njutit av stjärnklara och vackra morgonar, tänkte visa er det jag ser varje morgon

Men ja, ni ser ju hur det gick. hahha. Det är något alldeles speciellt med himlen, stjärnor och månen. Jag blir så lycklig när jag tittar upp och möts av ett hav av stjärnor.

Förra veckan blev jag stannad av polisen för första gången i liv. Det gck ju så där, med det menar jag självklart inte att jag blåste positivt, men jag gjorde bort mig rejält.

Jag kommer och kör på väg mot Uppsala kl  5 40 på morgonen. Vid Ica Maxi möts jag av en polis som vinkar in mig mot väggrenen.
-Körkort och st1 kontroll!!
Jag ger polisen mitt körkort och hon granskar det. Medans hon tittar på kortet tänker jag så att det knakar. Vad i helvete är st1 kontroll?? SHIT!! Är det några papper jag ska ha med mig i bilen?? Vad faan är st1 kontroll?
-Ursäkta, men vad är st1 kontroll?? frågar jag henne lätt generat.
-NYKTERHETSKONTROLL.
Jaha, jag hade alltså hört helt galet fel. Polisen hade sagt nykterhetskontroll, hon lär ju funderat hur det stod till i mitt huvud,haha.
Jag blåste i kontrollen och hon var väldigt noga med att förklara allt som hände.
-Nu har du blåst, nu räknar kontrollen ut mängden alkohol i din andedräkt, här har du resultatet, neg, det betyder alltså att du inte har alkohol i blodet, provet var negativt, ha en trevlig dag.
Jo ,men tackar!! Jag har inte IQ fiskpinne för att jag hör dåligt.


Förra lördagen var jag å Nicco ute och åt med Markus och Linda. Riktigt trevligt och satans god mat.


Det blev en riktig krogrunda. Kvällen började på Old Saints där vi tog några öl och kollade på brynäsmatchen, sen gick vi till Harrys åt och drack drinkar, vi hann med O´learys och rack n roll innan vi avslutade kvällen på dansgolvet inne på goya.

Den här helgen som var spenderade jag mest i sängen. Har varit jätte trött och haft världens huvudvärk. Men innan vilan var Theo med mig på jobbet när jag körde i lördags.



Ni ser ju, jag ser inte alls pigg ut!! Inte konstigt att jag sov bort helgen, men en tur till hemlingby med barnen hann jag iaf med i söndags.


Ahmed bakade bröd som såg ut som tuttar förra veckan. Han ville gärna ta kort på dom, visst är dom snygga!!

Nää, nu räcker det för idag. Hejpa hejpa på er kära vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0