Äntligen lördag..

som jag längtat efter helgen och lördagen. Jag har längtat efter att få sova ut, vakna å äta en låång frukost med morgon tidningen och ha hela dagen framför mig utan några krav.


Men tyvärr somnade jag å Theo i soffan igår(ingen ansiktstvätt eller tandborstning blev det), vilket ledde till en ganska obekväm natt. Jag vaknade kl 6 med en lätt ryggvärk. Så mycket för att få sova ut, haha.... Men dagen ligger iaf framför oss utan några måsten.
Men vi måste hinna med att storhandla, städa och se över barens höstgarderob. Det behövs nog nya vantar, mössor och fleecetröjor mm.

Ikväll är det god mat, trevligt sällskap och spel som gäller. Billy och Anna kommer över, sen har jag skickat mess till Rosanna igår och bjudit in henne och familjen(får se om jag blir tvungen att ringa henne idag eller om hon svarar).

Det var ingen pik till dig rosa ;)

Nu frukost och morgontidningen....

Kommentarer
Postat av: Hilda

Visst är hon bra på att svara på mess den där Rosanna ;) Hoppas allt är bra, får synas snart tycker jag!

2010-09-10 @ 22:04:05
URL: http://hildapwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0