Dåligt dåligt...

jag vet, men jag hinner verkligen inte blogga!! Jag jobbar lite mer än 10 tim per dag, sen är det dagis, matlagning, bolibompa, läxläsning med Vincent, natta barnen och sen är jag dödstrött!! När det lugnat ner sig på jobbet blir det nog lite mer data tid, jag orkar inte ens läsa andras bloggar.

Igår började dagen med en körning till Uppsala för att leverera varor och lite frukost hos mamma och pappa hann jag med. Så mycket som jag träffar dom nu förtiden har jag inte gjort sen jag bodde hemma. Mysigt!!
Väl hemma var det lite städning(det ser förjävligt ut här hemma, men orken fins inte för städing tyvärr) sen en runda på stan och sen mot sherwoodskogen, nähä hemlingby skogen menade jag, Hahha.


Lite svamp httade vi, jag och Theodor...

En mosad kantarell vid lekplatsen

Fingersvamp

Men vad är det här för sort???

Det var mysigt att komma iväg till skogen.

Lite bilder från veckan...



Nu är det tidningen och en kanna te som gäller, sen på med kostymen för att gå å rösta och sist till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0