God morgon eller...

regnet smattrar mot köksfönstret, himlen är grå och mitt samvete likaså!!

Idag har Celine min svärsyster 25 års kalas, och vi har tackat nej. Det känns inte riktigt rätt i hjärta och mage att inte gå på hennes fest. Vi sa nej för att galejet är i Kungsgården, the swedish outback, haha. Jag vet liksom inte ens vart Kungsgården ligger, vet bara att det inte är allt för nära Gävle. Det skulle alltså bli problem att ta sig hem, sen jobbar ju jag å Nicco imorgon.
What to do??
Man vill ju vara en del av sin familjs liv. Jag vill kunna kolla tillbaka och säga att jag var delaktig. Jag vill kunna säga
-Kommer du ihåg ditt 25 år kalas, faan vad kul vi hade!! När jag är 50 och tillbaka blickar en fredags kväll över ett glas rött.

Dåligt samvete is my middle name...

Har nyligen kommit hem från min körrunda i Uppsala, folk måste ju ha sallader och mackor även på lördagar!!

Jag har varit en naughty driver igen och papparazzat när jag har kört.

Stressade på hemvägen för att hinna med Niccos bandymatch, men nu är jag hemma och frukosten hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0