Strange...

Konstigt hur vädret kan förändras så snabbt!! När jag körde till Uppsala imorse var det strålande sol här hemma i Gävle.


Men en bit på vägen mot Uppsala vart det tjock dimma ute, det slog om hur snabbt som helst.
Konstigt!



Idag är jag glad att man är en Gävlebo, hahaa

Förresten så sa Billi till mig på skarpen idag!!

Lek inte med mobilen när du kör PAULINA, sluta ta kort!!!

Förlåt, jag vet att det kanske inte är det smartaste och jag klassas förmodligen som en usel förare just nu. Ska försöka att sluta med mitt dåliga beteende, men jag har ju så tråkigt på vägen. Trots att morgongänget på P3 förgyller min vardag. Till mitt försvar säger jag att det inet är så många bilar ute så tidigt på morgonen(men det är väl ingen ursäkt)


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-21 @ 21:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0