Jag längtar efter....

  • Sommaren och brunbrända ben
  • En tjejkväll med öl,vin och många skratt
  • En middag och bio med älskling
  • Spela fotboll med grabbarna(barnen)
  • Bygga sandslott på stranden
  • Uteserveringar



Något som jag tänkt och funderat på ett tag nu är familjen!! Alltså min mami och papi och Niccos mami och papi. Förr umgicks vi jämt, varannan helg var vi hos mina paranteser och varannan helg hos Niccos, men nu träffas vi aldrig typ. Jävligt tråkigt!!!

Jag saknar att umgås med familjen, jag vill umgås med familjen.....Wtf hände egentligen???


Kommentarer
Postat av: Mallan

Det är bara att komma mina små kycklingar! Vi saknar er fisrumpor! :D

2011-04-13 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0