Meen god morgon!!

Idag ställde jag klockan på 6.45, men lyckades vakna innan. Det är tvätttid som gäller eller rättare sagt gällde för när jag kollade ner i tvättmedelshinken gapade den TOMT. WTF!! Efter lite svärdommar hamnade jag på datorn ett tag. Vår tvättmaskin är ju trasig så vi måste använda tvättstugan, vilket inte blir alltför ofta svårt att få tiderna att passa ihop, tvättmaskinens ledighet och min!!

Vi som verkligen behövde tvätta


Planerna för idag är lite svärmors häng. Det blir en utflykt till älgparken i Ockelbo och sen wij trädgårdar för att se deras utställning om tulpaner.
Ikväll vill jag inviga grillsäsongen och jag anar att Nicco är med på dom planerna. Grillat och lite vin låter som en plan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0