Fail...

Ja, det kan man verkligen säga!! Idag skulle jag stå i kiosken på Nynäsvallen sånt måste man göra som förälder till en sportig son.


Tillbaka på Nynäs, minnena från alla förlorade korpenmatcher från i somras bubblade i hjärnan. Kliver in i hallen bara för att finna en massa föräldrar jag inte känner igen. Vem är du?? frågar dessa människor. Tydligen är det nästa helg vi ska stå i kiosken så mina försök till att lära mig kassan och rutiner möttes med tefatsögon, haha. Jag tackade för mig och gick, lite smått generad ska tilläggas!

Så dagen har ägnats åt att vara en supportande hockeymamma, städning och bakning.

Saffransskorpor!! Supergoda blev dom.
Nu ska jag poppa popcorn och göra iordning lördagsmys i väntan på Så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0