Ja men visst...

Det är väl klart att jag ryckte upp mig i söndags, men knäcken tog knäcken på mig. Som ni kanske fattar gick det åt skogen med det nya receptet jag fick för mig att prova. Jag misströstar inte, verkar liksom om söndagen skulle gå i "dra mig baklänges" andan.


På måndagen var det dags för Theodors premiär match, så hela familjen gick och såg Brynäs.

8 min in i första perioden tröttnade Theo, men det rådde vi bot på med en korv och dricka. Sen höll han sig till när det var 6 minuter kvar av mathen. Brynäs hade ledningen så vi gick hem. På radion i bilen hörde vi att Luleå kvitterade och vann i förlängningen. Surt sa räven!!

Idag har vi haft krig på jobbet! Det började med att jag och Billy upptäckte
Nicco när han svullade i sig 2 bakelser. En i varje hand!!!!!!

Självklart skrattade vi så att tårarna sprutade samtidigt som vi mobbade honom. Det slutade med att Nicco tröck in en bakelse i mitt ansikte och var noga med att gnida in den ordentligt, den jäveln. Jag och N tröck in Billan i ett hörn så att jag kunde torka av mig på honom hahha. En timme senare tog jag tillfället i akt och hämnades med en bakelse i fejjan på Nicco. Nu är tydligen kriget i fullgång och jag är rädd för att gå till jobbet imorgon. Jag kommer att få vara på ständig vakt med ögon i nacken. Längtar inte om man säger så!!
Help me!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0