Men hallå eller....

I torsdags somnade den lilla som kanske inte är såå liten längre tidigt. Jag städade köket efter maten och fann detta i soffan när jag kom upp


Härligt tänkte jag och la en mask och läste bok. Har börjat att läsa Hungerspelen, ska läsa klart alla 3 böcker i serien innan den kommer att sändas på bio. Den är ruskigt bra och spännande, kan inte lägga ner den när jag börjat läsa. Kommer att bli spännande att se filmen.

Annars har dagarna spenderats på jobbet och igår var jag på spelkväll med några tjejer. Rikigt skönt att komma ut och göra något, det var så länge sen jag var med på nått som de hittat på!! Det blir ju lätt så när man jobbat mycket och varit sjuk i över 1 månad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0